مدیر اداری و پشتیبانی-آقا ایران – تهران – حافظ / جردن
مدیرمیانی
تمام وقت
اشتراکگذاری آگهی شغلی :
**** محل کار در دومنطقه جردن و حافظ جنوبی خواهد بود ***
روزهای کاری: شنبه تا چهارشنبه ساعت 08:00 الی 17:00 (با یک ساعت شناوری) پنجشنبه ها تعطیل
شرح شغل
· اجرای سیاستها و خط مشی های سازمان در زمینه های مربوط به امور اداری ،تدارکات و پشتیبانی ، توسعه و پیادهسازی سیاستها و رویههای خرید شرکت
· نظارت بر حسن انجام فعالیتهای واحدهای تابعه .
· تهیه و تنظیم آیین نامه ها ، بخشنامه ها و دستور العملهای اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط بر اساس ضوابط ومصوبات سازمان و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تایید .
· مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع به کمیته انضباطی، همچنین نظارت بر امور حضور و غیاب ، ورود و خروج و ...
· برنامه ریزی و ارائه طرح ها و پیشنهاد های اصلاحی لازم در امور اداری، تدارکات و پشتیبانی
· نظارت و حفاظت از ساختمانها، اموال و تاسیسات
· انجام تدارکات و تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحد های مختلف سازمان با هماهنگی کامل واحدهای ذیربط .
· شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه، برنامه ریزی، کمیته انضباطی و ...
· نظارت در انجام کلیه امور خدماتی سازمان، تهیه طرحهای مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرحهای مزبور .
· انجام امور مربوط به قراردادهای سازمان، بیمه تکمیلی، امور رفاهی و ... با هماهنگی مسئولین ذیربط ، مذاکره و عقد قراردادهای تامین
· نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی های لازم .
· مشارکت در جلسات و کمیسیونهای مختلف و اظهار نظر و ارائه پیشنهادات لازم و نظارت بر انجام امور.
· نظارت بر امر ارزشیابی واحدهای تابعه .
· نظارت بر تامینکنندگان و حصول اطمینان از پایبندماندن به شرایط و ضوابط قرارداد
· گفتگو درباره کالاهای معیوب یا بیکیفیت با تامینکنندگان و مذاکره درباره اقدامات اصلاحی
· برقراری ارتباط با تامینکنندگان و اطلاع از آخرین تغییر و تحولات
· همکاری با بخش حسابداری برای اطمینان از پرداخت بهموقع هزینه تامینکنندگان
شرایط احراز
** فارغ التحصیلان دانشگاههای دولتی در اولویت هستند**
· حداقل مدرک کارشناسی در رشته های مدیریت، مدیریت منابع انسانی، مدیریت مالی، مدیریت زنجیره تامین، تجارت، اقتصاد
· سابقه کار : حداقل 10 سال سابقه کار مدیریتی مرتبط
· تسلط کامل به قوانین کار و تامین اجتماعی
· تسلط کامل به بیمه تکمیلی
· تسلط کامل به اصول عقد قراردادها
· تسلط به زبان انگلیسی
· دارای مهارتهای مدیریت مالی
· دارای مهارتهای تجزیه تحلیل و تصمیم گیری
· دارای مهارت حل بحران
· دارای مهارت مذاکره و چانه زنی
· دارای مهارت رهبری
مزایای شغلی
بیمه درمان تکمیلی – ساعت کاری منعطف – ناهار
لطفاً فایل رزومه خود را بارگزاری نمایید
"*" indicates required fields